maandag 16 december 2013

Droom


Alle voorbereidingen zijn getroffen,
alle rapporten geschreven en ingediend.
Alle verweren staan op papier en het verhoor van zoon met rechter geoefend. Hoewel ik me afvraag of je daar ooit echt voor kan oefenen.
We zijn voorbereidt.
We zijn er klaar voor.
Nog twee nachtjes slapen.

Eigenlijk zou het vorige week al zijn, maar toen was vader ziek en de orthopedagoge was ziek. Dus heb ik om uitstel gevraagd. Liever had ik het nu al achter de rug gehad, maar nog niet alle voorbereidingen waren klaar door ziekte. Nu zijn we wel zover denk ik. Hoop ik. Wil ik, Moet ik gewoon!!!!
En dan hoop ik heel hard
bid ik heel hard
dat het de klap met de hamer wordt.
En wij vrij zijn, om Zoon te begeleiden de toekomst in.
Zonder continue stalking van BJZ.
Dat is onze droom, onze grote wens, die wij elke minuut het universum in blazen.

~welterusten~
•´¯`•.¸¸.´✿•´¯`•.¸¸.´❀❀ •´¯`•.¸¸.´✿•´¯`•.¸¸.´❀•´¯`•.¸¸.´✿•´¯`•.¸¸.´❀
•´¯`•.¸¸.´✿•´¯`•.¸¸.´❀❀ •´¯`•.¸¸.´✿•´¯`•.¸¸.´❀•´¯`•.¸¸.´✿•´¯`•.¸¸.´❀

3 opmerkingen: