maandag 23 december 2013

De boom staat


Kerstboom in huize Bibje



De boom staat,
en de vermoeidheid is over mij heen gevallen,
het liefste ging ik nu in winterslaap.




Dit dus......

In zo'n heerlijk bed met dubbeldik matras en een veren dekbed en veel kussens en een houtkachel. Dan zie ik dat bed voor me van Meg Ryan in "You've got mail". Waarin ze ligt als Tom Hanks haar bezoekt en zij ziek is. Terwijl hij haar bloemen in de vaas zet en dan op de rand van haar bed gaat zitten. En dan dat moment waarop ze elkaar in de ogen kijken. Dan weet je het.....het is gebeurd.
Nou ja zo'n bed in zo'n kamer.....lijkt me zalig.
En zo'n man lijkt me ook wel wat.

Maar oké, dat gaat hem niet worden dus.

Daarom kruip ik zo mijn gewone bed in met kruik en heel gewoon dekbed, om in ieder geval lang, lang, heel lang uit te slapen. Gaan we morgen nog de kerstwensen rondbrengen en wat inkopen doen voor de kerst.
Voor het eerst in jaren loop ik niet te snotteren en triest te zijn.(Duhuh)
The ghosts of Christmas Past zijn weg. Wat is, is een leeg gevoel van "ik weet het nog even niet."
Nog 2 nachtjes slapen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten