dinsdag 24 februari 2009

~de theemuts ~

http://www.winkeltjes.net/jojanneke/images/theemuts%20rode%20roosje.jpg http://www.winkeltjes.net/jojanneke/images/theemuts%20vrolijk.jpg
Zijn ze niet prachtig?
Dit is dus een voorbeeldje van hoe ik mijn theemuts zie,zo eentje wil ik wel.
Als ik mijn thee onder zo'n vrolijke muts heb staan dan komt het wel helemaal goed met die thee en met mijn humeur ook.Daar wordt je toch mega vrolijk van.Ik denk dat ik die muts maar gewoon eens moet vragen voor mijn verjaardag.Niks zelluf maken(ik heb er helemaal geen zin in nee....)nee zelluf krijgen.Ik vind dat ik wel zo'n mooie theemuts verdien!
Jawel,dat vind ik echt.
Hoe diegene eraan komt kan me niks schelen hoor,zelluf maken mag gerust,mij hoor je niet klagen als ik zo'n mooie vrolijke theemuts krijg.Met stippen en bloemen en kantjes en randjes in allemaal heel vrolijke kleuren.Ik heb voorkeur voor rood en roze in al haar schakeringen en tonen...met een vleugje geel en groen en lichtblauw ofzo.....nou ja....en dan wil ik eigenlijk ook wel zulke pannenlappen.Jaaaaa lijkt me helemaal toppie.
Of de Oilily theemuts .Zo'n plaatje..'tis net een taartje.

http://www.koffieenkado.nl/Files/ImagesProduct/260x260/8ed633d2-29d1-49ef-845b-f997a209cda6_425_1_2397.jpg
Wist je dat je tegenwoordig ook al workshops kunt volgen voor het pimpen van je theemuts?Echt waar,ik las het op internet;

"Lunchroom Pink Lemon in Den Bosch verzorgt een aantal vrolijke workshops. Bijvoorbeeld je eigen theemuts pimpen. Lekker een middagje priegelen met tierlantijntjes, lovertjes, kralen, kant en flos… " kosten 35 euro.
Je krijgt er nog een kopje thee ook bij.

Tante Freubel doet ook aan pimp workshops en die zijn 39,95 inclusief hightea.
Dat is in Nijmegen.
Misschien een leuk idee om dat eens hier te doen.
Pimp je theemuts bij Bibje.


Dan zijn er ook nog designer theemutsen...maar of ik daar nu zo vrolijk van wordt.
Ze kosten een slordige 49 euro en zijn eigenlijk heel lelijk.Zie maar.
http://www.nynker.nl/BEELD%20algemeen/PRODUKTEN/theemuts1.gif
En dan is er nog de blog van jannetje die een hele pagina* wijdt aan theemutsen van allerlei pluimage.Daar kan ik mijn hart helemaal ophalen. Er valt nog genoeg te pimpen,dat is wel duidelijk.En het mooiste van dit alles is natuurlijk dat de thee zo helemaal gratis en voor niks warm blijft.Kost het me ook geen waxine lichtjes meer en luries om ze aan te steken.
Staat leuk.....smaakt lekker!
Zouden er ook zulke leuke warmhoud kannen zijn??????

Ja dus,
deze vond ik op de marktplaats....stoer he.
thermosfles hip
of wat dacht je van deze ...echt retro,en lekker oranje!!!
Retro thermosfles.
eigenlijk is ie zo lelijk dat ie mooi is geworden.Jaha dat kan dus ook nog. Kijk en dan is het thee drinken helemaal een stuk goedkoper niet waar? In het winterseizoen kook ik het water op de kachel,en dan hopla in de warmhoudkan. Jaaaaaaa of onder die leuke frisse vroklijke theemuts.
OOOOOOO wat zal de thee toch lekker smaken.
~

*http://jannetje.punt.nl/?r=1&id=416770
http://www.winkeltjes.net/jojanneke/

1 opmerking:

  1. Hallo -
    Ik ben droevig, maar ik kan Nederlands niet spreken -- spreekt u Engels?
    I love the wool felt tea cosies here -- do you know who designed them and where there are more of them?
    Thanks -- MM in Canada

    BeantwoordenVerwijderen