zaterdag 5 december 2009

~Als ik een zonnestraal kon vangen~


Deze zin kwam ik tegen toen ik net op zoek was naar de blog van Zonnestraal.
Mooi he?
Ik krijg daar allemaal mooie beelden bij....

Wat zou ik doen als ik een zonnestraal kon vangen?

Ik zou hem op mijn hart spelden, of op mijn voorhoofd plakken. Dan kon iedereen meegenieten van mijn mooie zonnestraal. Dan zou ik elke ruimte ermee verlichten. OOOOja dat zou echt mooi zijn!
Maar die zonnestraal kan nog veel meer, hij kan ook kleuren geven.
Als ik een prisma ervoor zou zetten zou ik een regenboog maken. dat is pas echt mooi.......
Of ik zou het gouden licht van de herfst-zon maken, of het tere licht van de lente, of de overvloedige volle zonnestralen van de zomer. Het zou zomaar allemaal kunnen.
Als ik een zonnestraal kon vangen.

Ja, ik ben vast van plan een zonnestraal te vangen,
in mijn hart,
en dan geef ik dat gevoel van die zonnestraal door aan mijn naasten, en aan iedereen die ik tegen kom. Zomaar, graatis en voor niets!
Tot dan ga ik gewoon net doen of ik die straal al gevangen heb. Een beetje oefenen voor later. Wanneer ik die zonnestraal echt in mijn bezit heb. Dan doe ik ook alvast mijn naasten en iedereen die ik tegenkom dat gevoel geven van die zonnestraal. Ik bedoel maar, ik heb fantasie genoeg om me dat gevoel voor te kunnen stellen.
Ja, dat is mijn intentie.
Doen alsof ik die zonnestraal al gevangen heb.
Kost me niet meer dan wat vastberadenheid.
Doet jij mee?
(¯`v´¯) ♥
`*.¸.*.♥.✿´´¯`•.¸⁀°♡ ♥ .¸¸.•´¯`•♥•´¯`•.¸¸.







2 opmerkingen:

  1. Dat heb je weer mooi geschreven!!!
    Groetjes van Zonnestraal

    p.s. ik stuur je bij deze ook een van mijn stralen

    BeantwoordenVerwijderen