zaterdag 10 mei 2014

Zwijmelen op Zaterdag

Ik hang in bed. Zooooooo geen zin om er uit te komen. Denk ik. Want de kuiten prikkelen van het opgevouwen zitten.  Niet echt comfortabel nee. In bed zitten is gewoon niks eigenlijk. Dus waarom zit ik hier dan nog?
Zucht....
Even diep.
Gewoon
Ik heb even niks te doen waar ik zin in heb. En iedereen slaapt nog. Ook dat. En het is herfst buiten waar ik lente wou. En ik zit weer eens niet in de positieve mood. Of nee dat is het niet....
Maar met al dat moederdaggeweld hang ik even in een verdrieigheidsmode........ja dat is het. Ik mis mijn mamma. Ik mis mijn thuis.
Ik mis het ergens bij horen.
Ik mis de koestering van familie.
Hoe kan ik dat ombuigen vandaag.
Waar wordt ik wel blij van.....

Chocola haha
Nou dat ga ik in huis halen!!! Damn de pondjes. En als ik dan toch bezig ben kan ik ook wel bananen en ananas kopen. Mhmhmh lekker zeg. Een bakje fruit met home'made chocosaus...jaaaa en dan maak ik ook nog een super lekkeren chocolade/quinoa-cake. Oooo ja wat een goed idee zeg. Dan zet ik mijn playlist op in de keuken en zoek ik na afloop een superzwijmelfilm uit en vlei ik mij neer op de bank om te genieten.
Het eerste liedje wat ik ga luisteren wordt onze songfestival inzending...ooo ik vind hem mooi. Vanaf het eerste moment al dat ze de twee kanshebbers lieten horen bij DWDD. Tis echt mijn muziek. Zo blij dat ze een heel album hebben. Ik ben fan!
Fijn weekend!

Oja dit was dus de andere kanshebber....

23 opmerkingen:

  1. Helemaal mee eens, het is een prachtig nummer en deze inzending van jou vind ik net zo prachtig!
    Krul je maar lekker op vanavond op de bank en ga genieten, en hopen dat ze ver komen! Die chocoladebelofte lijkt mij ook wel wat ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ze kwamen heeeeel ver, grote grijns :)
      Ik heb gesmuld....

      Verwijderen
  2. Twee echte talenten en zeer levend met muziek en dat enthousiasme vertaalt zich! Ik gun het ze ook vanavond. Smul ze........!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nog dankjewel. Het was heerlijk...en wat hebben ze het goed gedaan hè?

      Verwijderen
  3. Dit is ook een mooi nummer. Ik hoop dat ze hoog eindigen vanavond. Smul lekker van je chocofruithapje. Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik krul met je mee, mooi verwoord Bibje ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. he fijn, je weet je mood om te buigen, goed van jou!

    Fijne avond en daarna een fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is alweer maandag en het is allemaal gelukt hoor :)

      Verwijderen
  6. Nog een keer proberen om te reageren pff Een mooi nummer dit ,ze zijn echt goed samen deze twee .Ook het nummer waar ze meedoen op het songfestival vind ik heel erg goed .Geniet van je chocolade/vruchten verwennerij

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik kijk morgen wel op internet waar Ilse & Waylon geeindigd zijn ;-) Doe mij ook een plak chocola! Wel extra puur, want ik eet geen suiker.
    Fijne zondag en liefs,
    Kakel

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik deed chocoldecake met oerzoet (ik doe ook geen gewone/rietsuiker meer)
      Hij was extra puur en smolt op de tong.mmmmmmm

      Verwijderen
  8. Op 29-3-2014, direct na DWDD, schreef ik al dat ik Calm after the storm prachtig vond. http://greetjedewit.blogspot.nl/2014/03/zwijmelen-op-zaterdag-213.html. Jij reageerde toen ook al dat je het een goed nummer vond.
    Ze hebben een verdiende tweede plaats gekregen.
    Ook dit andere nummer: Still loving after you, vind ik erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze is ook erg mooi... ze hebben een heel album dus :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaaaa ik ben blij dat ze als duo verder gaan dan dit ene ding.

      Verwijderen
  10. Je hebt een mooi nummer van die twee uitgezocht. We weten nu de uitslag dus deze zal ook nog wel veel te horen zijn de komende tijd.
    Grtz Mara

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dit nummer is net zo mooi als het songfestival nummer. Country zoals country hoort te zijn (voor mij) .Bedankt voor het delen..

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig nummer. Wat waren ze goed,hè? Tweede!!

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen