zaterdag 2 januari 2010

2010

Het is zowaar al begonnen,
ben er helemaal overheen geroetst.
2010
Zou het nieuwe jaar me nog iets brengen?
Ik heb wel het een en ander afgemaakt in het oude jaar,
maar er ligt ook nog evenzoveel te wachten voor het nieuwe jaar.

Dusssss
hier mijn wensen lijstje;
Een flinke zak met duiten,maakt me niet uit hoe die er komt,als die er maar komt ;-)
Grote gezondheid voor mij en mijn gezin.
Veel warme aandacht,liefde en vrolijkheid voor ons allen.
Een grote zak met geluk voor zoonlief en een zak om zijn verdriet in te stoppen zodat dat weggegooid kan worden.
Nieuwe kansen voor dochterlief op een nieuwe school en veel vriendinnetjes op de koop toe.
Vrede in ons hart.
Veel creativiteit en plezier.
Een kunstzinnig jaar.
Enne.....mag dan dit jaar die leuke, lieve, rijke, warme, gezellige en standvastige man langskomen????????En blijven wel te verstaan.

Nou dat valt best mee toch dat lijstje?
Ik wens jullie hetzelfde...en nog meer van al dat goeds...
Happy New Year!!!!!!!!
~

Geen opmerkingen:

Een reactie posten