maandag 25 januari 2010

de bieb enzo.........

Ik heb ze klaar liggen,
10 opzeggingen van telefoon,magazines,sportverengingen,en pechhulp voor de auto.
Ik ga ze straks met een opgelucht gevoel beplakken en dan op de post gooien.
Ik zwaai ze nog wat na...dahag...
om voorlopig en misschien wel nooit meer deze abbonnementen aan te gaan.
Je kunt er maar vanaf wezen.
Dan moet ik nog naar de biebeletheek om mijn veel te dure lidmaatschap om te zetten,want tegenwoordig is het ook bij het goedkopere lidmaatschap gratis om ceedeetjes en deeveedeetjes te huren.Hoef ik dus ook geen plus lidmaatschap meer.
Ga ik weer elke week of vaker mijn leesboekjes daar lezen,in de bieb.Is het nog een uitje ook.
Moet ik wel eerst heen want de bieb waar ik van april tot april een abonnement had heeft zijn beleid veranderd.In ene mis ik 4 maanden en moet ik van jan tot jan betalen maar er zit geen korting in....Ga ik toch even over informeren,want dit vind ik rieken naar diefstal.En me dan ook nog geen keus laten over mijn abonnement ook,terwijl de hele boel op de schop is gegaan.
Ga ik mijn vragen maar eens over stellen.Anders geen abonnement meer.Lezen kan daar altijd,er staan nog geen poortjes voor de deur waar ik mijn pasje door moet halen GELUKKIG!!!!
Ze hebben er tegenwoordig weer van die lekkere zitjes,
het lijkt bijna weer op de jaren 80 toen we een echte bieb hadden met een boven en beneden en begane grond,en tafeltjes voor het raam.
Kindjes konden gewoon boven spelen en lezen en herrie maken,deze hele verdieping was voor hun gereserveerd.
Wat is er toch gebeurd zeg,nu staat de HELE collectie daar.
Plus tafeltjes en een jongeren afdeling met zitzakken en Wii(schrijf ik dit goed?) ,
er zijn computers en twee leestafels en zelf ...ja echt waar...een zithoek met bank en tv !!!!!
Voor hen die thuis tv kijken maar niks vinden....en voor zoonlief die de bieb alleen leuk vind om spelletjes te halen.

Ik heb nog genoeg te regelen dus,
ik ga weer aan het werk.
~

Geen opmerkingen:

Een reactie posten