dinsdag 9 maart 2010

~dansen of puinruimen~



Heeft u dat nou ook wel eens,
dat u zich afvraagd waarom we hier nou eigenlijk zijn?

Ik stel me deze vraag de laatste tijd weer erg veel,
en ik kom er steeds op uit dat ik hier niks anders kom doen dan puinruimen.
Tenminste,
daar lijkt het op.
En ik vind dat vreselijk frustrerend.
Had ik zoooo van alles op de rit,
staat nu alweer van alles in de wacht.
Net alsof het niet mag,
gebeuren er weer allerlei rampen waardoor ik niet verder kan.
Puinruimen dus.

Moet ik weer gaan zitten en me afvragen of ik wel de goede kant oploop.
Loop ik uberhaubt wel?
Sta ik niet stil?
En als ik stil sta,
is dat dan in het luchtledige ,
of is het om even tot inzicht te komen.

Ik weet het niet meer....
Tijd om tot inkeer te komen.
Dan kan ik daarna weer gaan dansen.
~

Afbeelding is ;De dans,
ets van Bibje uit 1988.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten