dinsdag 12 februari 2013

Malade.....

Zo ik zit!
Eigenlijk zou ik niets doen, want bronchitus (yeah) maar ja, kinderen en troep en van alles wat ik gisteren ook al niet gedaan heb, omdat ik toen in de stoel geplakt zat.
Dus heb ik er alweer heel wat op zitten.
Nat lapje over alles gehaald, spinnenwebben weggehaald ,geswifferd, afwas gedaan, spullen van de kids verzamelt en opgeruimd, de was, boodschappen en nu zit ik. En ik ga voorlopig ook niet meer staan. Ben rot-af, zeg maar.
Wat kan je dan toch moe zijn hè?
En koud,
ik zit bij het raam in het zonnetje naast de cv en nog heb ik het koud. :(
Ik ga de cv nog een tandje hoger zetten en wat warms maken en dan mezelf onderdompelen in ZOMERMUZIEK!!!!!!!!!!!!!

˜”*°•.•.¸ღ¸✿Fijne dag allemaal ♥˜”*°•.•.¸ღ¸✿




2 opmerkingen:

  1. Lekker dekentje en een beker soep of chocolademelk en jezelf een schouderklop geven!!!
    Beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen