donderdag 29 juli 2010

~Er zijn van die dagen.....Some days....~

Er zijn van die dagen dat alles in de soep loopt. Heb ik de was opgehangen ging het net heel hard regenen, het heeft niet eens nut om de was binnen te halen, het is zeik nat. En denk je op financieel gebied alles nu wel eens op de rit te hebben, komt ex met mededeling dat hij niet meer aflost aan de al jarenlange schuld die er nog staat van de alimentatie en nog een die niet mee wil gaan in de minnelijke schikking.....WANHOPIG kan ik daarvan worden. Werkelijk wanhopig......
Wanneer is dit nu eens over?

Ik heb een huis vol mooie schilderijen,
ze staan allemaal te koop.
Een kast vol boeken die weg mogen,
maar al weken geen verkoop meer gesloten.
heel veel goede wil.

ZUCHT

NOG EEN ZUCHT

Het regent nog steeds
Ik denk dat ik maar een 'durf te vragen' op twitter ga gooien
en een gebed omhoog werp
help

~

There are days that everything goes wrong. I have been hanging the laundry on the line, and now it's raining very hard, I had not even had time to get it inside....it's wet through and through. And just when I thought I had it all going financially, is ex telling me that he does not pay off year long debt of alimonie he has with us and another who does not want to agree with settlement. Desperate I become of this. Really desperate ......
When will it end?

I have a house full of beautiful paintings,
They are all for sale.
A cupboard full of books, to permit,
for weeks no sale has been concluded.
I have lots of good will.

Sigh

Another sigh

It's still raining
I guess I will put a 'dare to ask' on twitter
and throw up a prayer
please help
like now
?


http://www.ateliermonique.nl/images/mt-geef_je_wanhoop_aan_mij750.jpg
Monique Touwen "Geef je wanhoop aan mij"

3 opmerkingen:

  1. kan het lbio je niet helpen met de allimentatie? Mooie schilderijen trouwens!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja knudde is dat altijd, lijkt of dan al het negatieve weer op 1 hoop voor je voeten wordt gegooid terwijl je net dacht dat het net allemaal een btje op de rails had. Het enige pluspuntje hierin is dat het alleen nog maar weer beter en positiever kan worden. Sterkte!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. lbio is onderweg maar daar wordt ook gewoon een regeling getroffen :-((( over een tijd....nou ja, als de zon nu gaat schijnen zie ik het allemaal wel weer wat positiever.

    Merci voor de reakties en welkom hier!!!

    gr ~Bibje~

    BeantwoordenVerwijderen