zondag 1 juni 2014

Mam

Huh???
Nou staat hij toch hier!?!
Maar ik had hem niet...?...toch? En ik denk aan haar vraag aan mij.
"Wil jij dat emmertje met het dekseltje weer meenemen?"
"Emmertje met dekseltje?" Vroeg ik. Geen idee waarover ze het had.
"Ja, ik heb jou dat emmertje toch meegeven?" Zei ze stellig.
"Nee hoor!" Had ik gezegd."Die staat gewoon in de kelder."
"Nee daar staat ie niet hoor." Ze begon te twijfelen en Zoon liep naar de kelder om te kijken.
"Jawel hoor oma, hier staat'ie!" Riep hij vanuit de keuken.
"Ik dacht toch echt dat ik hem jou geleend had" mompelde ze en keek me verward aan. "Ik zou toch zweren..."
"Ik weet van niks hoor." Zei ik nog.
En nu staat'ie zomaar hier op het terras. Zo te zien al een hele tijd ook. Hij is modderig en staat vol met groen water.
Even ben ik in de war.
Hoe kan dat nou?
Ik haal mijn wenkbrauwen op tot ineens het besef komt dat dit heel logisch is.
Ze is immers al 4 jaar dood.
............

Ze hield van Cliff

2 opmerkingen:

  1. De slijmbal Cliff Richard die al jaren doet alsof hij op vrouwen valt. En in de 60's, daar komt deze clip uit, dachten wij dat ook. Nu weten we wel beter, alleen durft hij er voor God niet voor uit te komen. Salu2 Albert

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voel ik daar een frustratiemomentje van je voorbijvliegen?
    ;)

    BeantwoordenVerwijderen