zaterdag 8 augustus 2015

Zwijmelen op Zaterdag

en toen was ie af, met zilververf en al...is wat moeilijk te zien.
Net wakker geworden in de herrie van , jawel, alweer een kluspartij.
Week 5 van de vakantie gaat morgen beginnen en nog geen week was vrij van herrie en stof en storm. Het lijkt wel of dat inherent is aan deze stad. Ik heb het in Julianadorp nog niet zo zot meegemaakt als hier. Ik hoor nog duizend maal liever kinderen buiten die buiten spelen, schreeuwen en gillen, dan dat gejekker van die akelig irritante snerpende machines. Die eindeloos eentonig doorgaan totdat de klus over is.
Ik snap de mensen ook niet, is het eindelijk mooi weer gaan ze heel hard aan het werk.

Nou ja,
het is dus mooi weer.
Ik heb geen plannen voor vandaag. Die maak ik niet meer. Ik ben al blij als ik wat rond gruttelen kan. Wat op mijn wenslijstje staat:
Schilderen in mijn atelier :D :D :D
Boodschappen in de stad
zitten in het zonnetje
en lekker eten
Nou dat moet te doen zijn dacht ik zomaar.
De zon schijnt, het is lekker weer, het waait niet al te hard en ik heb lang geslapen zonder wakker te worden. Dussssssss
Ik ga jullie een hele fijne zaterdag wensen!

owja,
het liedje,
gisteren een zielige film gekeken op Netflix. Before I die( voor ik doodga) Ik had het boekt gelezen een jaar na mijn vaders dood, als een soort van rouwverwerking. Ik huilde tranen met tuiten. dat wel, maar goed, ik huil nog steeds als ik iets zieligs zie. Het liedje komt van de soundtrack. Ik vond hem wel wat hebben.
*´¨)
¸.•´¸.•*´¨)
(¸.•´ ★ *¨*•.¸¸.. ★Enjoy*¨*•.¸¸.. ★*¨*•.¸¸.. ★*¨*•.¸¸.. ★

20 opmerkingen:

  1. Bedoel je het nummer Blue Jeans? Want dat is toch iets anders?
    Sterkte met de klusherrie. Zou dat zijn omdat het bouwvak is? Doe maar lekker oordopjes in of je eigen muziek.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dit nummer komt van de cd Bleu Jeans ;) Dat hebben ze niet zo handig opgeschreven, I will love you till the end of time...

      Weet je, voor de bouwvak waren ze ook al zo druk bezig met fijnstof en herrie maken en nu was er iemand zelf weer bezig. Het is weekend hoor! Ik wil de vogeltjes horen!
      Nou ja...het is weer stil gelukkig

      Verwijderen
  2. tja je had heel wat dagen aan de herrie en stof kunnen ontkomen door met mij en evt jouw kinders naar het strand te gaan.... tis alweer 3 jaar geleden dat we dat zo vaak deden weet je dat? anyways ik heb je een sms gestuurd en wacht.......... liefs, je zus

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey Zus :D
      He ik kan niet reageren via de sms(netwerk ligt er uit) Hij is dus onderweg.
      xxx liefs

      Verwijderen
  3. klus-overlast... ook hier helaas.... maar wij prijzen ons gelukkig met een goed geïsoleerd huis, met ramen en deuren dicht hoor je bijna niks. Al is het natuurlijk wel van de zotte dat je met dit prachtige weer alles moet sluiten maar ja thats life, keuzes maken.

    Fijn weekend en vooral veel 'stilte'

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. de middag was klusklaar en nu (zondag) hoor ik alleen de kindjes en dochter zingen...dusss

      Verwijderen
  4. Mooi schilderij, heerlijk dat blauw en zilver!

    Veel liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey Isabelle,
      ik ben zelf ook heel tevreden over deze :)
      Lekker coool
      hoe is het daar bij jou?

      liefs

      Verwijderen
  5. Mooi dat schilderij, zo rustgevend. Dat schilderij Red Bubbles is ook prachtig. Je kunt er van alles uithalen. Ik zie een hert en voor links een grote kop van een , het lijkt op een zeekoe.Rechtsonder zie ik een kinderhoofdje. Ben eigenlijk benieuwd of anderen het ook zien.

    Lieve groetjes, Ria

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. :D
      zo leuk dat je er van alles in ziet. Ik ga ook maar eens goed kijken :)

      Verwijderen
  6. Mensen gebruiken de vakantie om dingen zelf maar te doen omdat het te duur is om het te laten doen... Maar niet fijn voor degenen die echt vakantie willen ervaren! Sterkte ermee!
    Mooi je schilderij! Apart nummer en video!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat snap ik ook wel, maar ze zijn eerst zelf uitgebreid op vakantie geweest en hebben dus geen tijd meer om het buiten het weekend om te doen. Dat is wel eens balen als het dan mooi weer is.
      Het ergste is nu wel over hoor.

      lieve gr

      Verwijderen
  7. Mooi........... het schilderij. De film heb ik nog niet gezien, maar heb hem wel in de kast liggen. Toch maar eens gaan kijken.
    Prachtige muziek.

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is een lieve film, heel ingetogen. Maar het boek is beter! :)

      xxx

      Verwijderen
  8. Tja, er zijn mensen die hun klussen alleen kunnen doen als ze niet naar hun werk hoeven, met de hand duurt het te lang, en sommige karweitjes moet je buiten doen. Vaak zijn het de vrouwen die van alles gedaan willen hebben in en aan het huis, en de mannen doen het dan om hun te plezieren... ;) En dan denken ze: iedereen is toch op vakantie naar Verweggistan dus niemand heeft er last van.
    Ik kon niet zo goed wijs worden welk nummer je bedoelde uit die hele afspeellijst. Als het nummer in zo'n lijst staat, staat het ook zelfstandig op YouTube.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik bedoelde gewoon het eertse nummer. maar de afspeellijst zegt gewoon Bleu Jeans. Het nummer wat je hier boven ziet is "I will love you till the end of time"
      gr

      Verwijderen
  9. Hier ook klustijd in de buurt. Lekker egaliseren, met kleine kraantjes alles wat groen is uit de tuin verwijderen en dan de hele tuin betegelen en oh ja, nog snel 1 pot met iets groens erin op het terras.
    Het is de kunst om je hiervoor af te sluiten. Oordoppen, je eigen muziek of gewoon simpel even een eindje wandelen of fietsen.
    Maar blijft klere-herrie :)
    Mooie muziekkeus; kende ik niet, wel de zangeres.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oeeee de tegeltuin...zogenaamd onderhoudsvrij.
      Je ziet ze al meer oppoppen.
      En dan ook nog in de meest afschuwelijke vormen. Design tegeltuin met split....brrr
      Ik ga naar de dijk vandaag.

      Verwijderen
  10. Ik heb niet vaak last van klus-herrie maar vraag mij wel eens af hoeveel schilderijen de buren ondertussen hebben hangen want met enige regelmaat hoor ik dat er gaatjes in de muur worden geboord…
    Schijnt er bij te horen...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Een gatenkaasmuur dus ;)
      Misschien zijn ze wel wispelturig en dan moet alles verhangen worden?

      Verwijderen