maandag 21 juni 2010

~3e keer zonder~

"Move me" van Bibje


Voelde me vlak gisteren, kon niet erg in de blij-mode komen toen ik uit bed stapte en ook niet toen ik de kerk in liep. 'T was even helemaal weg. Het zingen raakten me niet, hoe hard ik ook probeerde. De preek nog minder. De sfeer kwam er niet goed in. Beetje wazig en flets voelde ik me. Ondanks de grapjes die echt wel grappig waren, en de rake overdenkingen. Ondanks dat. Ik ging wat zuchtend weg naar boven, daar zat mijn vriendin. Ze draaide crèche deze ochtend. Ik ben daar gaan zitten en op haar vraag hoe de preek was antwoordde ik eerst nog flauwtjes...totdat ik in ene wakker werd. Het ging over vaders...! Ik slikte nog braaf .....en daar kwamen de tranen.

Vaderdag dus.
Ik heb alleen geen vader meer.
Dus geen vaderdag.

~

Geen opmerkingen:

Een reactie posten