zondag 26 februari 2012

Verzet is zinloos







 Het is niet iets wat ik niet eerder beschreven heb,
het is niet iets wat ik niet eerder overdacht,
en toch was ik het alweer vergeten.
Ik was even kwijt geraakt hoe het ook al weer zat. Door alle tumult en geraas was ik verdwaald geraakt tussen hoe het zou moeten zijn, maar nu niet is. Hoe iedereen vind dat het moet, en hoe ik wil dat het moet. Maar het is niet zo. Al heel lang niet meer.
Het is zelfs heel anders,
100% anders.

Dus ging ik in verzet,
want dit wil ik helemaal niet. echt niet! Ik wil iets anders. Ik wil dat mooie droombeeld dat ik ooit geschapen heb op weg naar de volwassenheid. Dat wil ik. Ja.....

Maar dat mooie droombeeld is dat wat het is, een droombeeld, een verwachting, iets wat NU niet is. Misschien gaat het ooit nog komen, je weet maar nooit, ik heb het immers gewenst. Maar voor nu moet ik dat loslaten. Ik zit ons in het leven  van NU in de weg met deze verwachting.
NU mag zijn zoals het is,
zoals ik in de Daily Groove  las;

The less you resist, the more creative you can be, and
the more you can *inspire* a change rather than having
to force one.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten