zondag 28 december 2014

Zwijmelen op Za- eeeeh Zondag

Goeeeed
Het is dus echt zondag,
en ik was het he-le-maal vergeten.
Stond vanmorgen nietsvermoedend op, deed mijn ding, en toen was het zomaar donker en avond en was de dag bijna voorbij. Kijk ik net op mijn facebook, zie ik zaterdag staan.... begint het me te dagen....zaterdag, wat was er ook alweer met zaterdag....
OJAAAAAAAA
de ZaterdagZwijmel natuurlijk.
Hoe kan ik dat nou vergeten?
Ik heb gisteren wel een post geplaatst hoor maar dan niet als zaterdagzwijmel. Gewoon glad vergeten.  Nooit meer aan gedacht. En net toen het me begon te dagen dacht ik dus dat het Zaterdag was. En dat ik nog wel even tijd had. Het is immers nog maar 6 uur. 
Dus niet, ik ben te laat, gewoon heel erg te laat, vet te laat, vreselijk te laat.
Zondag Zwijmelen dan maar?
Komt'ie hoor!!!!
Fijne avond allemaal.

Dochter heeft deze uitgekozen....

Enjoy

3 opmerkingen:

  1. Hartstikke leuk. Helaas is de linkenlijst al gesloten en het overzicht gepubliceerd. Dat kun je in de linkerbalk op mijn blog vinden. Je mag het volgende week ook in het lijstje erbij zetten als je wilt. Dan noem je het "Bibje iets te laat". Wat maakt het uit?
    Ik wens jullie ook alle goeds voor 2015.
    P.S. Morgen is het maandag. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoezo te laat ,beter laat dan helemaal niet zeggen we hier altijd !! Maar ja de dagen lijken nu allemaal op elkaar in deze tijd .Wel een heel erg mooi nummer gekozen door je Dochter ,ze heeft smaak hoor !!
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Met deze dagen weet je niet mer welke dag het is. Dus zo gek is het niet. Mooi nummer!

    Ik wens je alle goeds voor 2015!

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen