dinsdag 16 april 2013

Eerste keertje

Ik ben even niet veel online, probeer wat te doen en val in slaap, zo midden in dat wat ik aan het doen ben. Heb net ook alweer een uurtje geslapen. Alle vermoeidheid en spanning slaap ik op dit moment weg. Uren hang ik in de stoel met de ogen dicht en tussendoor doe ik wat dingetjes. Ik ben zoooo ontzettend moe. Het is als een blok beton op me gevallen en ik kan gewoon niet anders dan eraan toegeven. Dus geef ik toe.....
Met Abba op de achtergrond droom ik van betere tijden, want de spanning is niet weg. Welliswaar uitgesteld, maar niet weg. Het hangt nog steeds als een zwarte wolk, ergens verdekt opgesteld, te wachten tot het los kan barsten.

Toch heb ik ook goed nieuws.
Een paar dagen geleden kreeg ik mijn eerste stempeltjesopdracht!!!!!

Denk nu even een tromroffeltje rapapa rapapa

Tussen de tukjes en rustmomenten in ben ik aan het schetsen en als het ontwerp goedgekeurd is ga ik gutsen. Dit is zo ontzettend leuk om te doen, geeft me zoveel voldoening dat ik gewoon even niet aan die zwarte wolk ga denken maar aan mijn succes als stempeltjes-ontwerpster. Jaaaaaaaa......

~Have a nice day~


4 opmerkingen:

  1. Meis, je hebt alle rust verdiend. Ik wens je veel geluk met volgende stappen, maar geniet nu even van het moment, en wie weet wat er allemaal kan veranderen in een paar weken(maanden).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hopelijk tank je al slapend bij. Zodat je weer "klaar"bent voor wat komt. Geniet lekker van je opdracht.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb even bij je bijgelezen... 't is ook allemaal niet niets waar jullie door heen gaan. Neem je rust meid, dat heb je echt nodig!!

    BeantwoordenVerwijderen