maandag 29 april 2013

Ja halloho....

Ik ben roestig,
krakerig,
beetje leeg in het hoofd,
of toch vol?
Nou in iedergeval weet ik het even niet meer. Het is stil in huis,de pubers slapen nog en je zou denken dat ik dan lekker even geniet. Maar niets is minder waar. Ik zit hier me af te vragen of ik mijn tijd nou niet eens wat beter kan besteden. Ik bedoel maar, ik heb maar twee weken en eigenlijk heb ik die zelfs nog niet eens, want in die twee weken zit ik een ruime week alleen met zoon. Alles staat zo'n beetje stil...geen projecthuis en geen vrijetijdsbesteding en ook geen zus die met hem buiten rent, vliegt, draaft......pffffff vakantie, vreselijk!
Ik heb er pardoes geen zin meer in.

Dat is echt voor het eerst dat ik dit zo zeg,
ik heb nooit zo'n moeite met vakantie,
lekker uitslapen,
lekker 'niksen',
beetje veel hangen en in ons natuurlijke ritme komen,
beetje van dat alles dus.....
Maar nu even niet!!!!!!!!!!!!!!
Want ik wil er op uit, ik wil cultureel doen, naar het museum, de paden op de lanen in. Ik wil zomaar met de trein ergens heen, daar lunchen en dan weer terug....gewoon voor de lol. Fototoestel mee en knippen maar.
Maar ja,
dan zoon,
die wil naar de gamesworkshop,
geld uitgeven wat hij niet heeft,
uren over zijn hobby bomen tegen mij,
en zeker niet naar een museum....pfff doe effe normaal zeg.
ZUCHT
vakantie dus,
dit jaar ineens heel anders dan ooit,
dit jaar vakantie met pubers,
wordt wel wennen jah.
Weet je wat, ik pep mezelf gewoon even op met een lief vakantieliedje....dan gaat het vast allemaal wel lukken.
ღϠ₡ღ¸.♥´´¯`♥.¸¸.ღϠ fijne dag allemaal! ₡ღ¸.♥´´¯`♥.¸¸.ღϠ




2 opmerkingen:

  1. nou, sterkte maar hoor deze weken, hoop dat er toch nog iets leuks in de lucht komt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoe meer je ergens tegenop ziet, des te meer begeef je je in de toekomst (en die is dus onzeker) in plaats van het heden. Plan af en toe wat leuks en laat de rest gebeuren.
    Verwachtingen creëren meestal teleurstellingen.
    Sterkte n denk vooral ook aan jezelf, je hebt aardig roofbouw gepleegd, door alle stress.

    BeantwoordenVerwijderen