woensdag 17 april 2013

Insomnia

Vannacht,
Ik kon  de slaap niet vatten, echt helemaal niet. Ik werd elke keer wakker, onrustig gewoel en hartkloppingen en paniekerig gevoel. Nachtmerrie op nachtmerrie ...iets met vluchten en geen kant op kunnen.
Dat gevoel, dat gevoel van machteloosheid en opgejaagd worden, dat gevoel, is wat ze me geschonken hebben.
Nu had ik natuurlijk nee kunnen zeggen tegen dit cadeau, en dat heb ik ook meerdere malen gezegd, maar men wou van geen nee horen!
Het is zoals een stalker dat doet, Liefde....uh... sorry hulp op dringen. Desnoods met geweld.....

Gisteren consult met de genderpsycholoog .
Nee was niet zo handig dat ik uitstel heb, want Zoon moet weer op de wachtlijst.  Nee, dat jaar dat hij er al opgestaan heeft, (en toen uiteindelijk niet durfde), dat telt nu niet meer helaas....gelukkig is de lijst nu geen jaar meer hoor, zei ze optimistisch. Maar dat onderzoek, dat moet gewoon voorbij en uit zijn. Dus of ik de raad wil verzoeken om dat onderzoek snel te doen. En dan als in een Russisch Roulette te hopen dat er geen kogel uit gaat komen of zoiets????. Ze mochten haar gerust bellen hoor, dan gaf ze wel uitleg waarom het voorbij moest zijn. Dat dan weer wel.

En zo  kon ik vannacht niet meer slapen, en schoot ik pardoes weer in de paniek.
Vanmiddag overleg gehad met de orthopedagoge hierover....ze heeft me weer wat weten gerust te stellen. Er komt weer een nieuw plan van aanpak. Ik was nog niet klaar dus.

Houdt het ooit nog eens op?
Dat moet toch wel?
Het moet toch wel eens een keertje , ooit een keertje over zijn?
Er moet toch ooit een keer iemand zijn die denkt..."Dit kan zo niet, we (lees rvdk) staan in de weg van herstel, we  staan in de weg van groei, we staan gigantisch in de weg!"

Ik spreek mezelf weer toe: Houdt moed Bibje, houdt moed...........


2 opmerkingen:

  1. Wat ontzettend lastig allemaal. Ze staan in de weg ja, in plaats van op de goede weg helpen...
    Sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het houdt een keer op, vraagt alleen engelengeduld. Hou vol!!

    BeantwoordenVerwijderen