vrijdag 12 april 2013

I dream to sleep

Omdat ik nu pas echt voel hoeveel spanning en energie het mij gekost heeft ben ik in de slaap modus gegaan lijkt wel.....Ik slaap nu al weer een hele dag met tussenpozen, af en aan. Beetje schrijven, beetje surfen, beetje lezen maar vooral slapen.
Diep, dieper dan diep, ver weg in dromenland, heel erg veel slapen.
Net alweer in de stoel, en wakker geworden met dit lied.......best wel toepasselijk ja.....
Een van de liedjes die ik vroegah heel graag hoorde.
En dan dat fluitconcertje erachteraan.....jaaaaaa zucht, ik ga de ogen weer even dicht doen hoor. Ik heb nog heel veel uurtjes in te halen ;)


3 opmerkingen:

  1. je hebt hard gestreden, wat speelt er veel!,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. je hebt hard gestreden, wat speelt er veel!,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geef er aan toe,je hebt ook zo lang "op scherp"gestaan.

    BeantwoordenVerwijderen