donderdag 17 januari 2013

Zwijmeldonderdag


Soms hoor je zomaar iets wat je al kon.....niet , omdat het al een oud lied was hoor, het was nagelnieuw. Nee ik had het al gehoord ergens anders. In zomerland, zoals ik de wereld noem waar ik vertoef als ik niet hier ben. Daar waar je je dromen beleeft, je geliefden die niet meer hier zijn ontmoet en je toekomst alvast een beetje leeft.
Toen ik in mijn pubertijd zat kwamen mijn paranormale gaven weer heftig boven en zag ik geregeld dingen die ik al eerder had gezien, meegemaakt of dus in dit geval gehoord. Het trof me als een schok, ik moest ervan huilen, ik herkende iets. Iets wat ik heel lang kwijt was geweest en wat nu weer teruggekomen was. Dat wat me heler maakte dan ik was geweest. Dat wat ik in potentie was.....dat mooie mens wat God bedoeld had. Dat stralende licht, wat uit het duister komen moest.
Ik ben sindsdien op weg gegaan om steeds lichter te worden en steeds meer licht te brengen.(tenminste...dat hoop ik dan) Dat ging niet altijd over rozen, zullen we maar zeggen. Ik heb vaak in het duister getast en veel niet begrepen. Wijsheid komt met de jaren zeggen ze, en zoals iemand mij ooit zei,"Meesterschap moet doorleeft worden!"...en daar ben ik hard mee bezig geweest :)


~Enjoy~

Geen opmerkingen:

Een reactie posten