woensdag 16 januari 2013

Zwijmelwoensdag


Bij de eerste tonen hoor je het al.....er zit iets dromerigs in, iets wat je wegvoert, doet zweven......op de wolken van de eeuwigheid. Zoiets.....hoe vaak ik dit lied al geluisterd heb weet ik niet meer hoor maar het is wel vaak, terwijl ik het pas gevonden heb. Ik ben gegrepen en zal vannacht slapen met de klanken van dit lied in mijn hoofd. vind ik niet eens zo erg trouwens, dat wordt heerlijk slapen :)

Soms kom je zomaar pareltjes tegen,terwijl je op zoek bent naar iets heel anders. Al surfend naar verleden-muziek kwam ik juist nieuwe muziek tegen, die ik nog niet kon. Zelfs dat is mogelijk....ik zat even onder een steen geloof ik.
Dus nu even echt zwaar zwijmelen.....Beneath your beautifull....


~Enjoy~

Geen opmerkingen:

Een reactie posten