zaterdag 12 januari 2013

Zwijmelen op zaterdag

En toen was je dood.

De stilte die volgde was oorverdovend. De leegte immens. Zomaar was je uitgegaan als een nachtkaarsje. Nu is er niets meer wat maakt dat ik nog kind ben. Ik ben wees.......en nog steeds spelen ze dit liedje , wat die jaren, dat hij er ook al niet meer was, op de radio in het autootje door de boksen schalde. Does it ever get any better? Zingt Jaqueline Govaerts......

JA,
kan ik nu na 3 jaar wel weer zeggen.
Het wordt weer steeds beter :)



8 opmerkingen:

  1. Ik ken het lege gevoel zo goed.En ja heel langzaam gaat het dan weer wat beter .Mooie muziek
    Liefs Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank voor je mooie bijdrage. Je linkje staat erbij.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. "leeg" een ontzettend naar gevoel dat velen wel zullen herkennen bevrees ik. Mooie muziek kan dat gevoel verzachten of versterken, maar net wat iemand nodig heeft.

    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtig nummer! Ik heb met je meegezwijmeld hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O heel raak niet alleen leegte maar "heimwee" want thuis is weg....

    Prachtig Krezip, fijn weekend en fijn dat het beter gaat

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie bijdrage... gelukkig wordt het beter... steeds een klein beetje, maar helemaal goed wordt het nooit meer...
    Mooi nummer. Perzik noemen wij ze altijd hier in huize C. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig nummer!Een nichtje van mij heeft het gezongen toen mijn zusje trouwde.Wij waren toen al héél lang thuisloos en nee het wordt nooit meer hetzelfde.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dankjewel voor al deze lieve reacties!!!!!

    En wat een herkenning dan toch weer,
    nee het wordt nooit meer hetzelfde nee, en beter, in zoals het ooit was, ook niet nee.
    Het is anders, intenser, las ik in een reactie, je leeft veel bewuster, met in je achterhoofd altijd dat gevoel va; het kan zomaar voorbij zijn. Je bent veel meer aanwezig in het moment dus....

    BeantwoordenVerwijderen