vrijdag 6 augustus 2010

~vrijdag alweer~

"Prayer" by Bibje

Vrijdag alweer,
benauwd geweest,
moe geweest,
in gedachten geweest,
boos geweest tegen hem,
verdrietig geweest,
teleurgesteld en ontgoocheld geweest.

En toen besefte ik me dat ik eigenlijk al op de goede weg ben, ook al is het nu nog niet echt licht. Dat er nu al dingen gebeuren die ik eerder niet zou hebben durven te verwachten. Dat het nu daar terecht gaat komen waar het vandaan komt......mijn dank is groot.

Friday already,
could not breath,
was very tired,
in thoughts,
I have been angry at him,
and sad,
dissapionted and desillusioned.

And then I realised I am already on the right track, even though it is still dark. Things start to happen I did not dare to expect before. Things are moving back to where they came from......I am so gratefull.

~

Geen opmerkingen:

Een reactie posten