donderdag 25 juli 2013

Ik staak

Ik ben in staking,
ik doe vrij weinig en ik hang hier een beetje rond. Ik ben nu even helemaal alleen. Dochter is bij vriendin en Zoon is bij vader. Het is hier leeg en heerlijk rustig. OOOh zo heerlijk rustig.
Zo rustig dat ik vanmiddag zelfs even moest afkicken en tegen het konijn begon te praten, ja zo erg is het dan met mij. De kat was een blokje om. Normaal moet hij mij aanhoren......ze zullen wel denken als ik zo in mijn eentje door mijn tuin dwaal en praat. Ach nou ja.
Op tafel ligt de stapel voor de rechtbank, maar ik kijk er mooi niet meer in. De rapporten van de experts zijn geschreven en volgende week gaan we een verweer maken. En dan doe ik helemaal niks meer. Geef ik het over aan de voorzienigheid.

jah en dan verder...verder weet ik het even niet. Even niks maar denk ik....even een muziekje, lekker ronddwalen in verleden land, in meisjesland, in zomerdagen van weleer. Toen ik met de vriendjes/innetjes van de buurt door de lage duintjes in de lange colonne aansloot op weg naar het strand. Toen was het nog stervensdruk op die route....toen stond Laan nog met zijn ijsco karretje boven aan dat huisvrouwenstrandje. Toen had je daar ook de reddingsbrigade nog met een keet staan. Fijne herinneringen die zich deze vakantie aan mij opdringen.
En daar voed ik mij nu mee.
Dussss daarom een optreden uit TOPPOP!!!!!
~Enjoy~




oja...ik heb mijn wattpad-story ook weer ge-update...voor wie geinteresseerd is ;)

3 opmerkingen:

  1. en maar hopen dat je net het ijsje had waar op het stokje de naam Laan stond, had je er meteen eentje gratis

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat je dat nog wist zeg hahahaha....wij gingen op een gegeven moment voor het schepijsje, dan was de teleurstelling ook niet zo groot(want bijna nooit dat stokje :(

      Verwijderen
  2. Laad je energie maar op door niets te doen/hoeven. En je even in Rio te wanen. Kan makkelijk met deze tropische temperaturen.

    BeantwoordenVerwijderen