vrijdag 26 juli 2013

One day in your life

Eerste dag echt helemaal alleen sinds tijden,
dwaalde wat door de tuin, knipte hier en daar wat bij, plantje verzet(geen idee welke want het is een aankomenwaaiending wat men ook wel onder de onkruid schaart) en toen ben ik uit pure verveling een cake gaan bakken. Wat moet je anders hè.
Tjokvol stress, want de datum is bekend! En dat is dan wat ik doe..... eten......sinds ik gestalkt wordt door bjz ben ik al 10 kilo aangekomen. Ik baal ervan, best wel. Ik was altijd zo superslank, ik ken mijn eigen lijf amper terug.
Maar hé als dat nou alles is,
maar dat is niet alles nee.....

Goed ik ga niet verder,
hier stopt het,
ik ga nu iets leuks doen,
denken,
eten,
en luisteren naar dit nostalgische muziekje uit de zomer van 1980. We waren toen op vakantie in Schin op Geul. Sweet Memories!!!!!!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten