dinsdag 12 maart 2013

Zonnetje....

Ik kom net terug van Dochter wegbrengen,
het is kouder dan koud, vreselijk zo koud , als je buiten bent, want nu achter het glas is het heerlijk. De zon schijnt er lustig op los en even vergeet ik de dag die voor me ligt met al zijn verplichtingen. Er staat nog wel het een en ander te wachten en uit te denken en ik wil vandaag ook nog een stukje uitrusten......
Zoon is ziek, eigenlijk al een paar dagen niet lekker. Steeds misselijk wakker worden en dan niet erg op gang kunnen komen. Een beetje zoals ik me al een tijdje voel, niet helemaal vreselijk ziek, maar ook niet echt super lekker. Als ik bezig ben kan ik het nog wel van me af schudden, maar als ik dan ga zitten voel ik het weer over me heen vallen. Ik zou gewoon terug moeten kruipen, lekker mijn bed in. Eigenlijk wel.......maar ja....zoveel te doen, ik heb nog zoveel te doen......

Dus sleep ik mezelf nu naar mijn map met handelingsplan en ga voor Zoon aan de bak. Ga ik daarna wel lekker uitrusten, beetje zonstaren en dromelen.
Oja, had ik al vertelt dat Zoon gisteren weer getest is en dat we nu de oorzaak van zijn dyslexie hebben en ook van zijn niet zo goed kunnen focussen? Hij heeft nu een oefening gekregen die hij de komende week moet doen om een trucje in te zetten waardoor hij niet zo fladdert met zijn aandacht en waardoor het lezen een stuk beter gaat. Bovendien blijven de letters dan ook stil staan. We gaan het zien en beleven :)

En omdat ik even zin heb in een fris en vrolijk lente nummer nu een klassieker uit mijn pubertijd,
Fijne dag allemaal!

(¯‘v´¯) ♥ ~enjoy ~
..*.¸.*.♥.✿´´¯‘•.¸⁀°♡ ♥ .¸¸.•´¯‘•♥•´¯‘•.¸¸.



2 opmerkingen:

  1. Je bent een dappere Dodo (google maar als je dat niet kent). Aan je muziek zie ik goed dat je van een latere generatie bent, maar evengoed leuk!

    BeantwoordenVerwijderen