dinsdag 2 juni 2015

Storm dinsdag

(¸.•´ ★ *¨*•.¸¸.. ★ *¨*•.¸¸.. ★*¨*•.¸¸.. ★

Het stormt alweer, snif, snif.
Ik had vannacht het raam op een kier en sliep dus heel slecht. Zo moe dat ik ook de link niet legde, en dus de hele nacht in de herrie heb gelegen met wapperende gordijnen. Is dat nou niet ontzettend stom? Nou jah....het raam is dicht en de kachel staat aan, ben de kou poepiezat. Het is dit jaar wel weer helemaal pet zonder kwartje hoor.
Hoe is het bij jullie verder op in het land?

(¸.•´ ★ *¨*•.¸¸.. ★ *¨*•.¸¸.. ★*¨*•.¸¸.. ★
Vorig jaar stond ie in de bloei...mams roosjes

Ik zag net al filmpjes voorbij komen van een woeste zee, en later zullen nog wel foto's voorbij gaan komen van winderige plekjes denk ik, maar ik ga zie niet plaatsen. Ik zoek zo meteen even iets op wat zonnig en vriendelijk en warm oogt, want ik ben dit sombere weer meer dan spuugzat. Ga ik dus niet nog eens in zwelgen.
Verder weet ik gewoon niet wat ik moet, ik ben moe, en beetje in de war door het donker...misschien moet ik even een tijdje in de wind gaan staan . Even doorwaaien en dan weer snel naar binnen.

 Ik moet ook de verf nog kopen voor het atelier,
kwam er gisteren , als in een vertraagde reactie op de verhuizing van de winkel, achter dat ik nu een stuk verder weg moet om mijn verf te halen. Niet meer 5 minuutjes lopen, maar ik moet naar het industrie-terrein...pfffff met die wind heb ik daar dus helemaal geen zin in. Nog maar even een dagje wachten hoor. Het loopt niet weg.

(¸.•´ ★ *¨*•.¸¸.. ★ *¨*•.¸¸.. ★*¨*•.¸¸.. ★
 Goehoed, het is inmiddels 15:10
ik zit beneden, het stormt nog steeds. Hoewel ik niets moet van mezelf en van alles mag van mezelf zit ik hier eigenlijk een beetje lamgeslapen te zitten. Net even een fikse vermoeidheidsdip gehad en dus maar een tukje gedaan. Ik heb daarvoor nog even een lesje in algoritme gehad van Zoon. Mijn kennis is flink weggezakt hoor, hij moest echt alles uitleggen. Kreeg de tip om op Youtube verder te kijken, want de meneer van het filmpje heeft nog veel meer interessants op het gebied van Science en Physics enzovoorts. Dat leert hij dus als ik even niet kijk :)
Hij is enorme fan van al die mensen die de wetenschap inzichtelijk maken, Mythbusters Brainiacs, Science of Stupid, en dan daar ook de YouTube-chanels van. Geweldig hoe hij zichzelf zo voorziet van kennis die Dochter uit boekjes moet leren.
(¸.•´ ★ *¨*•.¸¸.. ★ *¨*•.¸¸.. ★*¨*•.¸¸.. ★

 Ik ben nu al de hele dag bezig en wordt kriegel van een Zoon die kriegel is van de harde wind. En die zich loopt op te winden, omdat iets niet lukt. Kriegel ook van dat almaar gebeuk en gewapper rond mijn huis. Kriegel van vermoeid zijn, en kriegel gewoon van het kriegel zijn. Ik ga deze post afronden. Met een superzomers Abba liedje, want ik wil zooooooommmmeeeeeeerrrrr NU!
pffffff
Dit is een heel oudje, nog van in het prille begin. Toen was ik nog geen fan, ik wist niet eens wat het woord inhield, maar dat veranderde snel haha. Zo'n leuk liedje, ik heb het wat gezongen, op weg naar school, tijdens de pauzes met mijn vriendinnetjes en weer op weg naar huis. Thuis in de slaapkamer met de borstel als microfoon(jawel echt waar) in mijn mooiste prinsessenpyjama. Dussssssssss
We gaan even doen of het de prachtigste zomer is die we in jaren gehad hebben, en dan droom ik mezelf in mijn mooiste prinsessenjurk op het strand.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa
*´¨)
¸.•´¸.•*´¨)
(¸.•´ ★ *¨*•.¸¸.. ★ fijne avond *¨*•.¸¸.. ★*¨*•.¸¸.. ★

1 opmerking: