woensdag 3 juni 2015

Wensdag

Mijn kruidengeneeskundige maakt ook heel mooie foto's. De zijden wolletjes zijn van Marijke Bongers van http://www.sweetandsimplestuff.blogspot.nl/
(¸.•´ ★ *¨*•.¸¸.. ★ *¨*•.¸¸.. ★*¨*•.¸¸.. ★*¨*•.¸¸.. ★

En dan is het eindelijk eindelijk prachtig weer en ben ik totaal gesloopt. Ik heb nog niet veel van de dag meegekregen na de nacht, die ik meemaakte. Jeemig de pemig zeg. Alsof ik een marathon gelopen heb.
Hoort dat nou bij de overgang?
Zo vind ik er weinig aan om een wijze Crone te worden. Ik ga van diepe dalen naar veel te hoge pieken en tranen stromen veel te vaak over mijn wangen. Ik lijk verdorie wel zwanger. 'T is een emotionele achtbaan op het moment weer. Niks aan!
Ik kan me niet herinneren dat mijn moeder er zo aan toe was....of eigenlijk ook wel. Ze was dood nerveus weet ik nog, 1 bonk zenuwen, en ging pardoes aan de Famosan van Dr Vogel. Ik kan me niet goed herinneren hoe goed dat hielp. Wat ik wel weet is dat ze op een gegeven moment ook steeds blotere decolletés ging dragen. Dat is nog het enige wat me heerlijk lijkt, dat ik het een stuk warmer ga krijgen....tenminste, dat hoop ik dan. Het kan net zo goed allemaal aan mij voorbij gaan en dan ben ik nog steeds een koukleum.

Maar oké genoeg gemiept.
Buiten is het mooi, echt mooi, onbedorven lucht(geen misstrepen en vliegtuigsluiers) dus de kleuren zijn ook prachtig. Echte zonnige kleuren. Dat is echt genieten. De temperatuur is net te laag voor blote armen enzo, maar oké, een kniesoor die daar over valt.
Die kniesoor ben ik dus, grrrr ik wil ook bloot, maar dat akelige frisse briesje. Daarstraks dus toch nog de winterjas aan gehad. Wel voor het eerst geen vestje aan over de kleding....nu thuis wel weer, want geen zon in huis is gewoon koud in huis. Ik mis mijn huisje op het zuiden heel erg op dit moment.

Ow, ik ben niet echt in een best humeur hé, ik sipperdesip dat het een lieve lust is.
Ik mieperdemiep tot ik bleu in the face zie.
ZUCHT
'Tis gewoon niet mijn beste week. Dat komt denk ik ook omdat ik nu echt, echt heel erg echt, mijn jonge jaren achter me aan het laten ben.

*¨*•.¸¸.. ★*¨*•.¸¸.. ★Morgen wordt ik 48*¨*•.¸¸.. ★*¨*•.¸¸.. ★

Als ik het zo opschrijf is het eigenlijk niks. 48, nou mooi, keurig gedaan Bibje. Dit had ik eerder moeten doen, zo opschrijven. Goh ik voel me ineens jaaaaaren jonger! Ja, heerlijk zeg. Ik ben nog maar 48, waar gaat dat gemiep nou heel over zeg. Kom op, je bent nog in de bloei van je leven matje! Op naar de volgende 48 jaar.
Ik voel me ineens een stuk zonniger.
Morgen ruk ik  de Abba-coverband aan,
er gaat een feestje gevierd worden :D
Als ik niet weer een marathon ga lopen vannacht wel te verstaan ;)
Dan wordt het een stukje taart eten. Een glaasje limonade drinken! Dansje door de kamer....
Wat wil ik voor mijn verjaardag? Mooi weer, warme wind, een fit lijf, chocola, slagroom en lieve mensen om me heen. Nou dat moet te doen zijn toch?
Op naar morgen.
*´¨)
¸.•´¸.•*´¨)
(¸.•´ ★ *¨*•.¸¸.. ★ *¨*•.¸¸.. ★*¨*•.¸¸.. ★*¨*•.¸¸.. ★

5 opmerkingen:

  1. Wat heeft die wol een prachtige kleur! En op een natuurlijke wijze geverfd. De wol die ik koop, komt van eigen schapen en wordt ook naturel geverfd. Ik moet er een eind voor rijden, maar dan heb ik ook wat.
    Als je wil heb ik het adres van een klassiek homeopaat die je kan helpen met slapen. Geef maar een seintje.
    Sterkte en groetjes,
    kakel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Meid wat kun jij ook schrijven, als het niet zo serieus was lag ik dubbel onder mijn bureau!
    En 48... meissie toch, je bent nog piep!
    Ik ben net weer opnieuw begonnen bij 50.. al zou je willen, je haalt me toch niet in hoor.. Dus wat miep je nou?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De overgang....... je moet er doorheen. Alles went, ook dit. En je wordt er sterker door. Ik wel.
    Vast gefeliciteerd met je verjaardag! Een fijne dag.

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige wol zeg en alvast gefeliciteerd met je verjaardag! De overgang..men kan er boeken over schrijven, een aantal vitamines maken het wat lichter maar deze nachten..houd op schei uit, dat vind ik dus wel het allerminste aan de overgang!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh dan ben je dus nog een half uurtje jarig ... pff nog net op tijd ... gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen