zaterdag 13 juni 2015

Zwijmelen op Zaaaaaaaterdag

Dreaming by Bibje (reproductie via Red Bubble)
Clear★ *¨*•.¸¸.. ★*¨*•.¸¸.. ★*¨*•.¸¸.. ★*¨*•.¸¸.. ★ 
 Het lijkt nu misschien niet meer zo, maar het was een vroegertje vandaag. Ik werd wakker met het krieken van de zon. Ja de zon dus, want toen was die er nog.(5:14 kwam de zon op) Natuurlijk ben ik niet uit bed gebleven...hoewel ik me nu afvraag waarom niet, want ik heb niet lekker meer geslapen daarna. Werd ook dood-nerveus wakker. Niet zomaar hoor, niet van mezelf nee. Ik werd wakker gezaagd/geboord. Of iets van dat. Ergens in de wijk is iemand rond een uurtje of half 8 begonnen met klussen, en de herrie hield niet meer op. Nu is het even koffietijd geloof ik, maar man, man wat een takke herrie%#!@##$$%@@#
Toen was de zon trouwens ook al helemaal verdwenen.
Het is zwaar bewolkt, het waait en het regent inmiddels(weer eens een keertje, voor de verandering)
Dahag mooi weertje.
Zou de zomer ooit nog komen? Ik begin hoe langer hoe meer te twijfelen hoor. Met het verschuiven van de magnetische Noordpool shift het weer ook steeds meer.

★ *¨*•.¸¸.. ★*¨*•.¸¸.. ★*¨*•.¸¸.. ★*¨*•.¸¸.. ★
Nou ja,
maakt het ook uit.
Verander toch niets aan.
Na dagen van werken aan mijn RedBubble-site, ga ik vandaag opruimen en dan eens lekker aan de schilder. Een nieuwe serie werken maken voor mijn zomer collectie. Ha, klinkt goed niet waar?
Het is ook nog maar 2 nachtjes tot de launch van The Phoenix Soul waar ik deze maand wel 2 bijdrages in heb staan. Ik heb inmiddels de proefdrukken al binnen gekregen. Ik ben helemaal in mijn sas. Daarom ben ik ook zo hard bezig met de RedBubble-site. Daar verkoop ik mijn reproducties en tassen, skins voor de foons/i-pad/laptops en kaarten en en en...nou ja dat dus. En de publicatie is reclame niet waar?
Kreeg net ook te horen dat RedBubble Hardback Journals  in de collectie gaat opnemen. Een soort van Moleskine maar dan van Bibje! Jeeeeeeeyyyyy Wanneer die er zijn ga ik een feestje vieren.
Dancing Banana Dancing BananaDancing Banana    
★ *¨*•.¸¸.. ★*¨*•.¸¸.. ★*¨*•.¸¸.. ★*¨*•.¸¸.. ★ 

Dan de gezondheid...
tjah wat zal ik zeggen
uitslag nog niet binnen, dus volgende week naar een andere dokter.
Nog steeds vocht in het gezicht en benen. Wel beter geslapen de afgelopen twee dagen. Veel beter. Ik ga er maar van uit dat dat belangrijkste is. Want met rust en ontspanning gaat de bloeddruk omlaag en dat is al heel belangrijk. Ik hou me heel goed aan het uitgebreid rust houden haha.
Daarom ook een raar rustig maar experimenteel liedje van 1997, 18 jaar geleden alweer? Jeetje, dat gaat ook allemaal maar als een trein. Het jaar waarin ik nu eens niet ziek was. Laatste jaar op de LTS, want ontslag ivm fusie en boventallig personeel. Ik laatste in, eerste uit dus :(
Underwaterlove
Mooie zomer was het toen weet ik nog.
Ik heb heel wat op het strand vertoeft.
De tijd van de plateau-zool-sportschoen, weten jullie dat nog?
Nou die tijd dus, nog net een vrije meid, in het najaar leerde ik niet-meer-zo-lief-lief kennen.
Jah...zucht....
En nu sta ik op de rand van zzp
Stoerrrrr vind ik mezelf.
Maar nu eerst weekend rusten...ik ben namelijk alleen, kinders zijn bij vaders.
Dusssss mensen
*´¨) ik wens u 
 ¸.•´¸.•*´¨)een heel
 (¸.•´ ★ *¨*•.¸¸.. ★Fijn Weekend *¨*•.¸¸.. ★*¨*•.¸¸.. ★*¨*•.¸¸.. ★

16 opmerkingen:

  1. Geniet er van. Heeeerlijk de kinderen bij de biologische vader (jij noemt hem de "niet-meer-zo-lief") en jij hebt het rijk alleen thuis om nog even wat zaken te ordenen en ...... dingen te doen die JIJ leuk vindt. Blijven ze weg tot zondagavond??
    Salu2 Albert

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Yep, ze komen tegen de avond terug. Heerlijk zo'n weekend.
      :D

      Verwijderen
  2. Je bent zeker stoer. Ik wens je enorm veel succes. Dank voor je bijzonder aparte zwijmel. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sowieso is de echte zomer nog niet eens begonnen, dus die komt heus nog wel hoor, na 21 juni of zoooooo.
    Wat een aparte video zeg, ik ben/word het niet snel maar het maakt me nerveus. Dus maar kort aan gehad...
    Rustig weekend verder!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat kan ook nog ja...gelukkig zit er een uitknopje op haha

      Verwijderen
  4. Mooie video. Heel dromerig en romantisch en sprookjesachtig.
    Herinner me nog wel dat in die tijd iedereen in Limburg (vraag me niet waarom, nog steeds van die plateau-crepezolen leek te dragen, terwijl dat hier alweer uit was. Met ook zo'n kanten elastieken ketting om je nek.

    Je bent zeker stoer!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. owjaaaa die ketting die heb ik ook nog gehad, en dat was ook de tijd dat iedereen aan de piercings ging en de tatoes om de arm...en die armbanden om he bovenarm, heb ik ook nog gehad :)

      Verwijderen
  5. Vanmorgen regende het hier maar vanmiddag warm en zonnig.
    Wat een aparte zwijmel heb je gekozen. Een onderwaterdroom.

    Lieve groetjes, Ria

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gisteren bleef het hard waaien hier, niks aan. Maar de regen was wel over hoor, paar spatjes in de morgen en het was alweer voorbij gelukkig.

      Verwijderen
  6. Zeker een aparte zwijmel. Geniet van je weekend!

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben zeer benieuwd naar je Rooie Bubbels...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gewoon even kijken dan...zie link in de kantlijn rechts :D

      Verwijderen
  8. Lekker apart muziekje! Aan de video lijkt heel veel aandacht besteed!
    Ik mag dat wel!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja leuk hè...
      dit muziekje is ook gebruikt later voor een levi's reclame. https://www.youtube.com/watch?v=-XYgeBJyQOk

      Verwijderen