maandag 1 juni 2015

Mooie Maandag



 Goedemorgen zonnetje :)

Eindelijk zit ik, 
hele dag al aan het slepen geweest. man wat vind ik verhuizen toch vreselijk. Ja ook als het in mijn eigen huis is. Trap op en trap af en weer trap op en trap af, eindeloos doorgaan. Kast leegruimen, kast inruimen, uitzoeken en sorteren(oeeee vre-se-lijk) En dan liggen er ineens in de kast allemaal spullen van dochter die gewoon echt weg moeten, ze is ze allang ontgroeit. Ik moet zeggen, het was weer ploegen door de spullen. Bah, wat hebben we toch veel en nog meer bah wat hebben we toch een moeite met het wegdoen. Bij alles wat ik in mijn handen krijg denk ik aan vroeger, toen ze er nog mee speelde, het las, er blij mee was...het is elke keer weer een stukje afscheid nemen. En daar ben ik heel slecht in!
Ze is de jongste, de laatste, mijn kleine meisje.......niet klein meer.
Morgen gaat ze naar Walibi met school,

(¸.•´ ★ *¨*•.¸¸.. ★ *¨*•.¸¸.. ★*¨*•.¸¸.. ★

Schreef ik gisteravond, of nee eigenlijk vannacht.
Overmand door vermoeidheid ben ik gaan slapen, en door de vermoeidheid ging dat niet zo geweldig. Stuiterend in bed zeg maar, of zoals mijn moeder altijd zei" verkeerd geparkeerd". Toen om 6 uur de wekker bij dochter ging was ik allang wakker, amper geslapen. Ze moest nog pinnen, want Walibi heeft geen pinautomaat. En dan sta je zomaar om 7 uur te pannenkoekjes bakken, omdat het brood op is en de kwark en en...daarom dus. Nu is de olie ook op en de bananen zijn op. Tijd om boodschappen te gaan doen.....pffffff en ik ben zo moe. Het liefste dook ik nog even in mijn bed. Maar dan wordt het weer laat, en ben ik nog steeds niet fris. ZUCHT ik weet het nog even niet.

(¸.•´ ★ *¨*•.¸¸.. ★ *¨*•.¸¸.. ★*¨*•.¸¸.. ★

Goed ik weet het even niet meer, Luister alweer een half uur naar Abba. Lekker zwijmelen op maandag. Ze hebben best wel veel weemoedige liedjes gemaakt hoor, van die tranentrekkers. Of het moet komen omdat je bij zulke liedjes ineens beseft hoe snel het leven gaat en hoe kostbaar iedere minuut is en hoe makkelijk je dat eigenlijk vergeet. Hoe je soms slaapwandelend door het leven kan gaan, vol hoofd en geen aandacht voor andere dingen. Of boos, omdat de kat voor de zoveelste keer jouw stoel smerig maakt en je nog niet gegeten hebt of je kan zijn troep weer opruimen en dan je kind, die er bij zit te sip wezen en zelf ben je ook niet meer happy ...... omschrijf ik nu even een scene van vanmorgen. 
Afijn
Ik kwam dus dit liedje tegen, wist niet eens meer dat het van Abba was. Ik weet wel dat ik het altijd zong, want ik vond het zo'n leuk liedje. 
Daarom dus
Deze week wordt Abba week :)
*´¨)
¸.•´¸.•*´¨)
(¸.•´ ★ *¨*•.¸¸.. ★ Fijne Maandag, geniet van de zon *¨*•.¸¸.. ★*¨*•.¸¸.. ★



2 opmerkingen:

  1. Ik wens je toe dat de rest van de week een stuk leuker mag verlopen. Van sommige dingen is het moeilijk afscheid nemen. Je kunt er ook een foto van maken, dat neemt minder plaats in.
    Liefs Kakel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Achteraf ben ik blij dat Yep heel rigoureus een heleboel van zijn oude werkjes weggegooid heeft tijdens de laatste verhuizing. Ik zou niet weten waar ik het allemaal neer had moeten zetten..

    Ik herinner mij dit nummer nog wel. Stond op een album wat ik had. Met een helikopter op de hoes (volgens mij zo uit mijn blote hoofd)...

    BeantwoordenVerwijderen