zondag 9 december 2012

en de winnaar is.......





Ik probeer nu al twee dagen een zinnige blog te schrijven maar ik weet het gewoon even niet meer. Is dat nou niet vreselijk irritant? Steeds wil ik beginnen en dan komt het ene of het andere kind me storen en floeps weg inspiratie en woordenflow. En dat gebeurd niet 1 keer maar steeds weer....
Nu is het even stil, alhoewel de tv op zo'n irritante Amerikaanse teenserie staat. Is ook niet echt bevorderlijk voor de woordenflow.

Daarom even geen uitgebreide blog vandaag,
maar wel een aankondiging.
Namelijk dat er een winnaar is verkozen. Het mocht even duren, maar dat komt door bovenstaande , echt waar
Nu moet ik eerst nog even zeggen dat de andere twee mededingsters ook een presentje krijgen, iets kleins(ja het kan nog kleiner ;)
Dussssss

RAPAPA RAPAPA RAPAPA ....

De winnaar is geworden : mevrouw Williams

dan vraag ik nu natuurlijk of de dames hun gegevens door willen mailen naar mij! Dan komt alles dik in orde!
(¯`v´¯) ♥
.`*.¸.*.♥.✿´´¯`•.¸⁀°♡ ♥ .¸¸.•´¯`•♥•´¯`•.¸¸. Fijne dag allemaal




6 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd winnaars. Mijn kinderen zijn precies dezelfde leeftijd (nou ja, dochter wordt 12-12 11 jaar dus bijna 11). Ik heb vaak hetzelfde. Komt er weer iemand bij je staan en weg is het beoogde blog. Maar overdag ben ik alleen en heb ik alle tijd van de wereld om mij te richten op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ze hebben ook zoveel te vertellen en te vragen, kan niet anders dan reageren. (anders krijg ik natuurlijk weer te horen dat ik ook NOOIT eens luister ;)

      Verwijderen
  2. Lekker herkenbaar is dit. Ik heb ook vaak geen inspiratie. Soms helpt het om gewoon een eind weg te typen. Maar ik heb dan ook momenten dat ik denk:"Wat ben ik nu eigenlijk aan het schrijven?!" En dan delete ik zo het hele verhaal weer.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja dat is ook wel heel herkenbaar ja, dan slaat het echt helemaal nergens op....ik heb heel veel van die concepten in mijn lijst staan voor "je weet maar nooit";)

      Verwijderen
  3. Een echt schrijversblok. Hoor je er dus helemaal bij :-)
    gefeliciteerd mw Williams!

    BeantwoordenVerwijderen