vrijdag 21 december 2012

Gutsmuts is gestrest

stempeltje van ontwerp van dit schilderij



stempel van ontwerp van een schilderij die je hier kunt zien
 

Ja en dan val je dus even stil.....
gutsend en wel, wel te verstaan, stilte en geen idee meer weten waarover je nu nog moet gaan bloggen. Alles is wel eventjes gezegd en gedacht. Bovendien zit ik hier steeds kribbig te wezen. Elke keer als ik begin te schrijven of wat wil zitten  dan komen de kinderen me storen en ben ik zo ontzettend geïrriteerd. Vreselijk gewoon, ik ben niet blij met mezelf nu. Eigenlijk ben ik gewoon vet gestrest. Voel ik nu pas de spanning van al die maanden van 2012 waarin we tussen hoop en vrees in geleefd hebben en waar de vrees nu werkelijkheid geworden is. Vleesgeworden werkelijkheid in de vorm van een veel te leuk uitziende bjz medewerker, mèt ervaring met autisten, ook dat nog. Hoe wrang kun je het hebben! De schaapskleren....of zoiets.
Nee dat is niet aardig om te zeggen, bij deze mijn oprechte excuses!
De man kan het ook niet helpen. Of misschien ook wel door de instelling eens flink op hun kop te geven èn school en dan eens echt wat te gaan doen i.p.v. te zeggen dat ze niks anders kunnen dan bemiddelen. NOU DOE DAT DAN!!!! pffffffffff  En als het niet lukt, ontsla ze dan en geef een indicatie voor anderen om hun hulp aan te bieden, want nu kan dat niet, omdat dat niet vergoed wordt doordat die ene niet los wil laten. GRRRRRRRR

Nou ja,
ik heb twee stempels gegutst, waarvan de eerste vet goed gelukt is, al zeg ik het zelf. Vooral op de foto vind ik hem sterk overkomen...ja best wel. Maar de andere is wat wazig, onduidelijk, niet goed dus. Die behoeft bijschaving, veel vooral, en ik weet nog even niet hoe....moet ik nog over nadenken en uitproberen. Zonde van de stempel zelf. Ik denk dat ik de achterkant van de gum maar ga gutsen. In het kader van zuinig zijn met wat je hebt. De snippers van de andere stempel heb ik ook al ingetekend met randjes en zelfs nog een piepklein hartje. Ga ik morgen , als ik tijd heb, nog aan werken. Voor, tussen of na de krantjes en paardrijles. Hangt er even vanaf. Voor nu wens ik eenieder welterusten! Slaap lekker.......

(¯`v´¯) ♥
`.*.¸.*.♥.✿´´¯`•.¸⁀°♡ ♥ .¸¸.•´¯`•♥•´¯`•.¸¸.


4 opmerkingen:

  1. Heel begrijpelijk dat je die spanning voelt. En knap dat je hem al kan benoemen. En benoemt, en met ons deelt. Dank daarvoor.
    Je ontwerpen vind ik (weer) mooi,goed.
    En ik herken helemaal het verwerven van je eigen tijd/plek/moment aan het begin van een vakantie. Inclusief frustratie die daarbij hoort.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed geslapen inmiddels? Ik hoop het echt voor je. Probeer anders misschien wat hulp te krijgen van naasten, zodat je even tijd voor jezelf kunt vrijmaken. Ik denk maarzo: een moeder die haar fles van tijd tot tijd niet vult, kan er niet uit schenken, tóch? Gelukkig heb je je creativiteit waarin je je terug kan trekken. De dingen die je maakt komen vanuit je ziel, da's wel duidelijk. Ik weet trouwens waarover ik praat hoor. Ik heb jarenlang te maken gehad met de combi kinderen en hulpverlening. En dat levert soms de nodige frustratie op. Heel veel sterkte meid, en vullen hè?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedemorgen :-) Ik sluit me bij Trudy aan.
    Hier moet duidelijk ook een stukje druk van de ketel. Een autist heeft voelsprietjes en een geirriteerde moeder is niet zo bevorderlijk. Ik kan dat zeggen spreek evenals Trudy uit ervaring. Weet ook HOE enorm frustrerend het bij tijden is. Probeer wat ruimte voor jezelf te creeren meis. Even JIJ alleen, zó nodig voor dat bekende "bijtanken". Sterkte en wijsheid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Succes emt gutsen. En probeer het even van je af te zetten, dat gezeur met BJZ. Al moet je er wel mee verder.

    BeantwoordenVerwijderen