zaterdag 5 januari 2013

O wat een dag.....

gebed



Wat een dag zeg,
eerst tot half drie onder de dekens met laptop op schoot. Beetje getypt en wat gesurft en toen met zijn allen naar beneden en daar onze kont in de stoel/ op de bank geplant om er de verdere hele dag niet echt meer vanaf te komen.  Na ruim een uur beneden te zijn geweest werd het ook alweer schemerig dus ach ja...dan krijg je ook niet zoveel zin in de dag.
Het was voor de kids rustig en ontspannen.
Mij lukt het niet zo goed de onrust van me af te schudden. Het wachten op uitsluitsel vind ik moeilijk, en dan zeg ik dat nog netjes....nee ik vind het vreselijk moeilijk. Ik wil het NU weten graag! Dan kan ik actie ondernemen.

Ik ben  uiteindelijk dan toch maar wat gaan gutsen,
heel toepasselijk een gebed stempeltje. Van een schilderij die ik heel lang geleden maakte toen ik nog fris en fruitig was. Het is een van de ontwerpschetsen van het zwanenmeer. Ik heb er nog twee klaar staan om gegutst te worden maar de ogen zijn moe en dan ga ik uitschieten en teveel weghalen en zo, dat is zonde natuurlijk. Die komen morgen wel hoor...of overmorgen. Als ik er zin in heb.Voor nu zeg ik toedeloe,
morgen een zwijmelen op zaterdag editie ;)

2 opmerkingen:

  1. Ik kan me voorstellen dat als je ogen moe zijn, je niet meer kunt gutsen. Lijkt me ontzettend veel inspanning te kosten voor de ogen en concentratie. Ik vind het erg knap dat je het kan! En dan zo'n mooi schilderij als gebed. Zal zeker heel mooi worden! Maar zo'n dagje als je deed met je kinders is toch ook heerlijk? Je hoeft niet per sé bezig te zijn. Of jij wel?
    Fijne zaterdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nee dat hoeft niet persé hoor, alleen gaan de dagen zo wel zomaar voorbij terwijl ik zoveel plannen had....maar goed, nu tien over half 11 op zaterdag zit ik weer in bed te typen(tis nog heerlijk rustig in huis en de vogels hoor ik buiten..) ach nou ja het is weekend ;)

    BeantwoordenVerwijderen