maandag 14 januari 2013

Zwijmelmaandag: dromen van de lente

Terwijl de winter nu aan het aanvangen is droom ik alvast over de lente. Het wordt alweer anders dan de vorige, een beetje stiller, en een beetje leger zo zonder zoon. Maar ook met meer belofte, weer een beetje meer dan de vorige. Terwijl de tonen van de muziek nieuwe uitzichten schildert en de stem van Matt Simons mijn oren streelt, droom ik van zonnestralen, eerste crocusjes en groener gras dan het vorige...... Zal alles nu dan eindelijk eens een keertje goed komen?







3 opmerkingen:

  1. Heerlijke lente, al geeft me dat direct gedachten aan hooikoorts. Dus ik vind deze vorst nogf wel even helemaal goed.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zo met het zonnetje vind ik het wel oké hoor :)....maar die eeuwige wolken, dat grijze...dusssss ;)

      Verwijderen
  2. Laat het nog even WINTER worden
    maar dan wél met de lente in ons hart :-)
    Gewoon blijven mijmeren én dromen.
    Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen