dinsdag 29 januari 2013

Whistle down the wind

Ik doe maar even een liedje wat de lente aankondigt, of eigenlijk, waar het al vol op lente is!
Ja!
Gewoon even lekker simpel lente luisteren.
Heb ik wel even nodig, nu ik het verslagje gelezen heb, van de adviserende meneer van de instelling, aan BJZ i.v.m. melding RvdK. Daar werd ik echt niet vrolijk van nee!
Ik vraag me af waar die passief-agressieve houding van deze meneer vandaan komt.
Maar weet je, ik ga zijn cadeautje niet houden, ik stuur het linea recta terug! En dan ga ik wel fluiten, voor ik de strijd vervolg en iedereen een dikke vet poep laat ruiken.
Het gaat hier wel om het geluk en de toekomst van Zoon weet je wel!!!!
Wat denkt 'ie wel niet.





3 opmerkingen:

  1. Was dat niet die knappe man, zoals jij zei ? Hee, wat goed dat je zijn cadeautje niet gaat houden ! En al helemaal de (zijn)lading. Zeg.
    Weer een mooi liedje. Bedankt voor de mooie muziek bibje. Ik zei het ook al tegen Roelien, maar jullie hebben mij weer aan het muziekluisteren gekregen. En blij dat ik ermee ben ! En ik heb je een mail gestuurd met mijn adres voor de zaadjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb je mail gehad hoor, ben nog even niet aan het zaadjes inpakken toe geweest ;)

      Nee dat was niet die leuke meneer, nee het is iemand anders,(en nee hij's niet knap!!!)
      Goed zeg dat je weer aan het muziekluisteren bent.....

      Verwijderen